Connect with peers, share your expertise, and inspire what’s next in Smartsheet — from proven practices to practical how-to insights from fellow users and product experts.
Sign in to join the conversation:
Je viens de créer des formules dans une table (5 lignes).
Lorsque j'étire aux autres lignes les cellules où figurent les formules, celles-ci sont bien présentes, mais les opérations ne se font pas ...
Une astuce ?
Salut Jean-Marc,
Google translated answer! ;)
Pouvez-vous peut-être partager des captures d'écran? (Supprimer / remplacer toute information confidentielle / sensible avant de la partager) Cela faciliterait la tâche. (partager aussi, andree@getdone.se)
J'espère que ça aide!
Soyez en sécurité et passez une semaine fantastique!
Meilleur,
Andrée Starå
Consultant en flux de travail / PDG @ WORK BOLD
✅ Est-ce que mon message a aidé ou répondu à votre question ou résolu votre problème? Veuillez aider la communauté en la marquant comme la réponse acceptée / utile. Il sera plus facile pour les autres de trouver une solution ou d'aider à répondre!
Cher Andrée,
Merci pour votre réponse.
Je vous partage la feuille.
Les formules de calcul des FTE entre Janvier et Décembre fonctionnent jusqu'à la ligne 7, mais pas au-delà.
Cordialement.
JM
Salut Jean-Marc, Tu l'as fait fonctionner?
I have a question about the new license model that is being discussed within my team. Currently, we have several sheets set for non-license internal people to login and update cells like date and packaging details. Those users have no need to change a column, add sheet details and by "my" definition "edit" the sheet, but…
Over the past 2 weeks, about 10 people have had a problem trying to submit different forms. I've walked them through the process and none of them did anything wrong. We've opened support tickets but nothing had been resolved. Anyone else having this problem?
Recently i have been seeing "Form Unavailable" show up on Forms taht have worked without issues for ages. I thought it might be connected to Table View, but I am not sure for certain. One is on a newly created form and the other is on a sheet that I converted to Table view, because we were hitting the 500K cell limit (so…